Innowacyjny pomysł szczecińskiej sieci piekarni na przyciągnięcie klientów

Innowacyjny pomysł szczecińskiej sieci piekarni na przyciągnięcie klientów

Piekarnia Asprod, sieć piekarni znana w wielu miastach i mająca swoje korzenie w Szczecinie, podjęła decyzję o wprowadzeniu innowacyjnego rozwiązania sprzedażowego, które ma na celu przyciągnąć większą liczbę klientów. Ta niecodzienna koncepcja polega na oferowaniu produktów takich jak bułki, chleb czy rogaliki do śniadania za pośrednictwem okienka, podobnie jak w popularnych sieciach fast food.

Podczas rozmowy z „Wiadomościami Handlowymi”, menadżer firmy zdradził nieco szczegółów na temat tego niebanalnego podejścia do sprzedaży pieczywa. To nie lada zaskoczenie, bo takie rozwiązanie jest pierwszym tego typu w Polsce. Nie oznacza to jednak, że Asprod zamierza wkroczyć na rynek fast foodów i zaserwować burgery.

Zasada działania nowego modelu sprzedaży jest prosta i dobrze znana z sieci restauracji McDonald’s czy KFC – tzw. drive-thru. Celem jest umożliwienie klientom dokonania zakupów bez konieczności wysiadania z samochodu. Wystarczy podjechać, powiedzieć co chcemy kupić, a następnie otrzymać zamówione produkty bezpośrednio przez okno.