Grosicki wprowadza futbol do świata gastronomii
Popularność Kamil Grosicki, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, nie jest tylko ograniczona do boiska. Obecnie grający dla Pogoni Szczecin i były reprezentant Polski, Grosicki podjął współpracę z siecią franczyzową działającą w branży gastronomicznej. W rezultacie tej współpracy, zawodnik stał się ambasadorem sieci Am Am Kebab, która wprowadzi do swojej oferty Turbo BOX, produkt zaprojektowany przez samego piłkarza.
Jak informuje franczyza w swoim oficjalnym komunikacie, Grosicki nie tylko pełni rolę ambasadora marki, ale również ma zamiar aktywnie angażować się w promocję i ekspansję sieci restauracji.
– Wybierając Kamila na naszego ambasadora, zdawaliśmy sobie sprawę z jego klasy sportowej i niepowtarzalnego stylu życia. Podczas współpracy nad menu odkryliśmy również jego nieoczekiwany talent kulinarny – mówi Michał Kłusek, CEO Dolci Sapori, firmy zarządzającej konceptem franczyzowym Am Am Kebab.
Kulinarną pasję Grosickiego potwierdza również Anna Łukasiewicz, menadżer ds. marketingu sieci. Sugeruje ona możliwość otworzenia przez piłkarza własnej restauracji pod szyldem Am Am Kebab.
– Czy Kamil może otworzyć swój własny lokal? W Szczecinie naszej sieci jeszcze nie ma, ale prowadzimy szereg rozmów. Myślę, że jeszcze w tym roku może dojść do takiej sytuacji – mówi Łukasiewicz. – Kamil sam stworzył koncepcję swojego Turbo BOX-a i był zaangażowany w kreowanie składu dań – dodaje.
– Jako ambasador marki cieszę się, że mogłem mieć realny wpływ na menu Am Am Kebab. Jako profesjonalny sportowiec zwracam dużą uwagę na swoją dietę każdego dnia, więc chciałem mieć wpływ na składniki mojego dania. Turbo BOX jest naprawdę smaczne – komentuje Grosicki na łamach oficjalnego komunikatu prasowego.