Awaria sieci Play w Szczecinie – klientom brakuje dostępu do Internetu
Początek tygodnia okazał się kłopotliwy dla niektórych abonentów sieci Play, którzy doświadczyli trudności z dostępem do usług internetowych. Zdarzenie to dotknęło zwłaszcza mieszkańców Szczecina, którzy zgłaszali ograniczenia w korzystaniu z mobilnego Internetu oraz utrudnienia w połączeniach telefonicznych.
Niewielu z nas cieszy się na widok poniedziałku w kalendarzu, szczególnie, gdy witają nas problemy techniczne. Na początku tygodnia niektórzy klienci operatora sieci Play, zwłaszcza ci mieszkający w Szczecinie, musieli zmierzyć się z problemem niewystarczającego dostępu do Internetu czy ograniczeń w połączeniach telefonicznych. Informacje te potwierdzają dane ze strony downdetector.
„Ponownie mierzymy się z problemem braku dostępu do sieci LTE Play. Tymczasowe rozwiązanie polega na przełączeniu telefonu na sieć Orange. Musimy jednak zdecydować się na zakup usługi awaryjnej od innego dostawcy, aby nie być zależnym od Play” – to tylko jedno z wielu zgłoszeń, które dotarły do nas od mieszkańców Szczecina.
Więcej problemów zauważono w zakresie dostępności Internetu mobilnego i połączeń komórkowych. „Jedyne, co działa poprawnie to połączenia alarmowe. Szczecin” – brzmi kolejne zgłoszenie.