Wzrost znaczenia Szczecina na mapie branży MICE dzięki aktywności Szczecin Convention Bureau Project
Rok miniony przyniósł niesamowity rozwój dla branży MICE w regionie, którego nieodłącznym elementem była ciężka praca zespołu Szczecin Convention Bureau Project. Ich starania zaowocowały wzmocnieniem pozycji Szczecina jako atrakcyjnej destynacji spotkań biznesowych.
Projekt Szczecin Convention Bureau rozpoczął swoje działania na szeroką skalę w 2023 roku. Celem tej kampanii jest ukazanie Szczecina jako miejsca idealnego do organizowania spotkań, konferencji i innych wydarzeń z branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Pracujący pod egidą spółki Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia zespół SCB przez cały rok skupiał się na promowaniu naszego miasta jako doskonałego miejsca dla spotkań biznesowych.
„Na początku roku rozpoczęliśmy prace nad Raportem Przemysłu Spotkań 2023” – mówi rzeczniczka prasowa spółki Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia, Celina Wołosz. „W lutym zespół SCB wziął udział w wydarzeniu MP Fast Date i przeprowadził kampanię promocyjną na platformie miceboard. Kolejny miesiąc to intensyfikacja działań w obszarze marketingu cyfrowego, w ramach których powstała dedykowana strona internetowa projektu, niemieckojęzyczna wersja przewodnika Szczecin Meetings Guide oraz profil na LinkedIn”.